Ak si netrúfate jazdiť na okruhu s vlastným autom respektíve to vaše nie je ideálne vybavené na okruhovú jazdu, môžete si vybrať niektoré z nasledujúcich ponúk. Každé ponúkané vozidlo prešlo väčšími či menšími úpravami týkajúce sa podvozku, motora, bŕzd, pneumatík, bezpečnostných pásov či ochranným rámov. Zážitok závisí už len na Vašom rozhodnutí a možnostiach.

Prenajať si vozidlá okruhu SLOVAKIA RING môžete počas voľných jázd pre verejnosť alebo počas firemných akcií. Podmienkou prenájmu je zloženie finančnej zábezpeky priamo na mieste, ktorá pokryje prípadné spôsobené škody. V prípade bezškodového priebehu je vratná hneď po skončení jazdy.

Účastníkom jazdy môžu byť iba osoby staršie ako 18 rokov s podpísaným Vyhlásením účastníka! Na mieste spolujazdca môže byť rovnako len osoba staršia ako 18 rokov.

Termíny voľných jázd pre verejnosť nájdete v sekcii Kalendár.

RACE TAXI

Odviezť sa s profíkom v úlohe spolujazdca je častokrát väčším zážitkom ako šoférovať vlastné či požičané vozidlo. Profesionál Vás prevezie dráhou tak, ako by ste si sami nikdy netrúfli – tam kde by ste Vy už brzdili, on bude ešte pridávať! Jazda RACE TAXI je ideálnym adrenalínovým darčekom i pre Vašich blízkych a priateľov. Stačí si už len vybrať to správne vozidlo!

Účastníkom jazdy môžu byť iba osoby staršie ako 18 rokov s podpísaným Vyhlásením účastníka.

Okruhová škola - AUTO/MOTO

Informácie o dráhe a jej variantoch

SLOVAKIA RING ponúka spolu sedem rôzne dlhých variantov jazdenia. Homologáciu III. stupňa spĺňa najviac používaný variant 4 dlhý 5922m. Pre potreby homologácie dráhy na II. stupeň bol variant 4 upravený a predĺžený o šikanu v deviatej zákrute na celkovú dĺžku 5935m (V4b). V prípade potreby je možné okruh dokonca rozdeliť na dve samostatné oddelené dráhy (variant 3 a variant 5) a zorganizovať dve podujatia súčasne.

Okolo okruhu je k dispozícii 5 tribún - hlavná krytá tribúna A na sedenie, B/C otvorená tribúna na sedenie, prírodná D tribúna na státie, E tribúna na sedenie a F tribúna na státie. Náhľad tribún, sedenia a celkového areálu nájdete tu: https://360.slovakiaring.sk/

Parametre dráhy

Parametre okruhu zaraďujú SLOVAKIA RING medzi najdlhšie trate Európy. Technickou náročnosťou je veľkou výzvou aj pre tých najskúsenejších, dimenzie výbehových zón zaručujú maximálnu bezpečnosť. Na dráhe sa nachádzajú štyri umelo vytvorené prevýšenia, tzv. horizonty, ktoré sú spestrením celej dráhy a jazdcom dodajú ďalší adrenalín.

Tribúny

Vyberte si tribúnu

B A F E D
V zadnej časti okruhu sú ešte dve miesta pre divákov. Sedadlová tribúna E je možno tajným tromfom z pohľadu cena/výhľad. Okrem najdramatickejšej 2. zákruty a výjazdu na 2. horizont uvidíte vnútorné pole od T4 až po T9.
Hneď za T1 leží prírodná tribúna D. Kolízie po dramatickom štarte pretekov sa končia práve v štrku pred touto tribúnou. Z vyvýšeného návršia takisto vidieť zjazd z 3. horizontu k zákrute 10, kde často dochádza k predbiehacím manévrom.
Montovaná tribúna B taktiež lemuje štartovú/cieľovú rovinku, leží v jej druhej polovici. Tu sa nachádza bod najvyššej rýchlosti na trati, nasleduje najtvrdšie brzdenie do T1. Tribúna B je tiež najväčšou, čo znamená aj najlepšiu atmosféru. Okrem cieľovej rovinky vidieť z tribúny B aj do vnútornej časti okruhu od 3. horizontu na komplex zákrut T10 až T12 až po 4. horizont. Čím vyššie bude vaše miesto, tým viac sa vám odkryjú aj zákruty 5, 6, 7 a 8.
Ak si nie ste istí dobrým počasím, vyberte si hlavnú tribúnu A. To je zatiaľ jediná krytá tribúna. Jej výhodou je prístup do paddocku, VIP a výhľad na boxovú uličku. Z hlavnej tribúny je viditeľnosť trate 70-90% a okrem toho sa nachádza najbližšie k štartovému roštu. Neexistuje nič krajšie, ako rev motorov pri štarte pretekov.
Prírodná tribúna F je za 2. horizontom. Dramatické brzdenie do T3 po odľahčení na horizonte treba vidieť na vlastné oči. Pretekárov môžete sledovať až po T6, bonusom je zjazd zo 4. horizontu na plný plyn až po predposlednú zákrutu T13 a výjazd na cieľovú rovinku. Aj keď väčšina trate je viditeľná voľným okom, neváhajte si pomôcť bežným binokulárnym ďalekohľadom. Ten vám pomôže odkryť mnohé detaily. Z verejného oznamovacieho systému je na každej z tribún počuteľný komentár hlásateľov, čo takisto dodá vášmu zážitku ďalší rozmer. Na tribúne je vždy lepšie sedieť v pršiplášti, ako s dáždnikom. Preteky sú samozrejme vhodné aj pre malých budúcich pretekárov, no nezabudnite na ochranu sluchu. Rev motorov môže byť dosť agresívny, ak ste blízko trate. V každom prípade sa oplatí sledovať predpoveď počasia. V rámci podujatí je možnosť zakúpiť si aj vstup do zákulisia – paddocku. Pretekárske tímy tu majú svoje zázemie. V paddocku nájdete všetkých a všetko, čo súvisí s prípravou pretekárskych strojov, ako aj samotných pretekárov.

Tribúny D

Za druhou rovinou je prírodné sedenie na kopci v sektore F, kde máte priamo pred očami dramatické brzdenie do T3 za dlhou rovnou časťou dráhy. Tu môžete priamo sledovať pretekárov až po T6, kde máte za bonus ukážku ako vychádzajú zo 4. roviny s obrovským pridaním plynu až do najbližšej poslednej krivky T13, a taktiež ako vyjdú na hlavnú rovinu.

Ďalekohľad je vynikajúcou voľbou, aj keď je vačšina dráhy viditeľná voľným okom. Ďalekohľady skutočne pomáhajú odhaliť všetky skryté detaily. Komentátorpretekov je zreteľne počuteľný z verejného oznamovaciehosystému na všetkých stánkoch a určite dodá Vášmu zážitku. V prípade nepriaznivého počasia, uprednostnite skôr pršiplášť ako dáždnik, oveľa viac si užijete chvíle. Preteky sú vzrusujúcim a veľkolepým dobrodružstvom pre budúcich pretekárov medzi nami, ale nezabudnite si priniesť primeranú ochranu sluchu. Otáčanie motorov môže byť veľmi hlasné, najmä, ak stojíte blízko dráhy.


Kapacita tribúny
6500 Výhľad z tribúny
Vzdialenosť od dráhy
22 m Fotka tribúny